maanantai 21. toukokuuta 2012

FINALLY !!





Tost ekasta kuvasta näkee ton Minnesotan (MN), että missä se sijaitsee tommosel purppuran värisellä ihan ylhäällä keskellä! Ja toi toinen kuva on sielt  kaupungista et millanen se on, eli siel on aika paljon järviä ja metsää. jes.

E: Jesjes vihdoin tullu tietoja mun kaupungista ja host perheestä! Mä vietän mun tulevan vaihtarivuoden Minnesotassa pikkukaupungissa nimeltä Cross Lake. Siel on aikalailla samanlainen ilmasto ku tääl Suomessa eli jäädyn ens talvena myös... Eilen tuli puhuttuu skypessä sen perheen äidin ja siskon kanssa!! Koko vaihtarijuttu on alkanu tuntuu jo paljo todemmalta ku on saanu perheen ja kaupungin tietoo ja sitte ku oon puhunukki niittenkaa.

Mut siis siitä perheestä niin siihen kuuluu äiti Shelley (40), isä Scott (46), sisko Lindzee (17) ja toinen sisko Madeline (17). Se host-äiti on päivät aina kotona eli se on kotiäiti ja sitte se on vapaaehtoistoiminnassa koulussa. Host-isä omistaa pienen rakennusfirman ja on siellä töissä. Se tykkää seurata korista ja amerikkalaista jalkapalloa. Lindzee on '94 (sen iskän vanhast avioliitosta) ja se harrastaa softballii ja metsästystä(....). Jajaja sitte toi Madeline on '95 (äidin vanhasta avioliitosta) ja sitä kutsutaa "Hollywoodiks" ku se rakastaa laittaa hiuksia, meikata ja shoppailla. Sounds a lot like me!!

Koulu on siis Pequot Lakes High School. Sinne kestää ajaa n. 20min ja kuljen sen matkan aina noitten tyttöjen kaa. Se on mun saamien tietojen mukaa suht pieni koulu ku vertaa muihin jenkki kouluihin, oppilaita on suunnilleen noin 400-500. Nyt tekis mieli jo lähtee !!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti