maanantai 24. syyskuuta 2012

GOOD TIME


Moikka! Pitkästä aikaa ehin kirjottelemaa tännekki jotain ku oon kipeenä kotona eikä oo muuta    tekemistä. Hirveesti oon kokoajan menossa jonnekki ku koulu alko ja tennis kausiki on vielä. Joka päivä koulu alkaa 8.20 ja loppuu 15.15 jonka jälkee reenit alkaa heti puol 4. Reenien jälkee pääsen kotii  syön, teen läksyt ja oon jo melkein niin väsyny et meen nukkumaa. Viime viikolla meil oli homecoming viikko. Joka päivä oli eri teema miten piti pukeutuu, oli college/universityy, turistii, jeesusteippi päivää, roskapussi päivää hahaha ja spirit day (pukeuduttii koulun väreihin) ja tein ton punasen lippiksen sitä päivää varten! Tiistaina oli poikien powderbuff peli eli seniors vs. juniors volleyball peli ja perjantaina tyttöjen powderpuff peli eli seniors vs juniors amerikkalainen futispeli. Seniorit voitti molemmat pelit of course ;) Perjantaina koulun jälkee meil oli parade mis istuttii rekoissa tai lavois mitä autot veti ja heitettii karkkii ihmisille vähän ku penkkarit Suomessa. Paraatin jälkee mentii vaihtaa vaatteet ja ajettii yhtee toisee kaupunkii homecoming pelii. Se oli mun eka amerikkalainen futis peli mitä oon ollu kattoo ja hävittii aika pahasti... Tulin sitte kipeeks sen pelin jälkee vaikka mulla oli ihan hirveesti vaatteita päällä, mut siel oli niin kylmä et kaikki toi viltit mukaa. Viime viikonlopun oonki vaa maannu kotona kipeenä. Ikävä kaikkia siellä toisel puoleel merta! :-) -Eevi

2 kommenttia: